Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii – Bc. Daniel Severa
Bc. Daniel Severa
Master's thesis
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
Sharing contents between traditional media types (newspapers, radio, TV) and the network (new) media
Anotácia:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na sdílení obsahu mezi klasickými mediatypy a síťovými médii a rozšiřováním cílových skupin, což dopomáhá vydavatelským domům k rozšíření inzertních úkonů. V prvních dvou kapitolách jsou popsány předpoklady vzniku mediatypů (tisk, TV, rozhlas, síťová média) na základě technologie, předpoklady vzniku masového tisku a co jsou síťová média. Dále jsou popsány znaky …viacAbstract:
In my diploma thesis, I focused on sharing content between classical printed media and network media and broadening target groups, which helps to the publishers to expand their advertising operations. The first two chapters describe the qualifications for the creation of media types (newspaper, TV, radio, network media) on the basis of technology, prerequisites for mass media production and network …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vs5eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication