Vývoj počítačových her v enginu Unity – Dominik Kolouch
Dominik Kolouch
Bakalářská práce
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Development of computer games in the Unity engine
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem počítačových her. Cílem práce je prozkoumat a přiblížit čtenáři proces vývoje počítačových her a jeho historii. Od návrhu designu a levelů hry, přes samotný vývoj až po následné vydání hry na existující platformu pro digitální publikaci her a následné testování hry. Dále porovnat vybrané dostupné herní enginy podle daných kritérií. V praktické části práce pak popsat …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of computer games. The aim of the bachelor thesis is to explore and introduce the reader to the process of computer game development and its history. From game design and level design, through development, to the subsequent release of the game on existing digital publishing platforms and subsequent playtesting. Furthermore, to compare selected available …víceKlíčová slova
vývoj herní
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jakub Beneš
- Oponent: Mgr. Vojtěch Vorel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Herní Engine
Jiří Kotlán
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023