Ing. Dominika Dvořáková

Bakalářská práce

Segmentace trhu a analýza chování zákazníka

The Market Segmentation and Customer Behaviour Analysis
Anotace:
Obsahem této práce je analýza telekomunikační společnosti Telefónica Czech Republic, a. s., se zaměřením na segmentaci a analýzu chování zákazníků. Teoretická část se věnuje objasnění a důležitosti pojmu segmentace trhu v dnešním, rychle rostoucím konkurenčním prostředí a pojmu chování zákazníků, jako jednoho z dalších předpokladů pro správnou a efektivní segmentaci. Praktická část je případovou studií …více
Abstract:
The aim of this study is to analyze the telecommunications company Telefónica Czech Republic, a. s., with the focus on segmentation and analysis of customer behavior. The theoretical part of this study is devoted to clarifying the concept and importance of market segmentation in today´s fast-growing competitive environment, and the concept of customer behavior as one of other prerequisites of the correct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní