Jakub Beneš

Bakalářská práce

Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.

Analysis of the Process for the Review of Client Requirements in ZLIN AIRCRAFT Inc. Company
Anotace:
Tato práce seznamuje čtenáře s pojmem procesní řízení. V teoretické části vysvětluje, co se tímto řízením rozumí, jak se dělí a kdy se zavádí. Dále práce ukazuje různé druhy dělení podnikových procesů a případné jejich zlepšení. Praktická část práce se věnuje společnosti Zlín Aircraft a. s. Práce je zaměřena na přezkou-mání požadavků zákazníka v této společnosti. Před samotným zkoumáním problematiky …více
Abstract:
This thesis acquaint reader with concept of process management. In theoretical part expla-ins what, the management in fact means, how is divided and when is being implemented. The thesis also shows different views of dividing business processes and their possible im-provements. The practical part is devoted to Zlin Aircraft company. Thesis is focused on reviewing customer requierements in this company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zveřejnit od: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Beneš, Jakub. Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s. . Uherské Hradiště, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe