Jakub Beneš

Bachelor's thesis

Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s.

Analysis of the Process for the Review of Client Requirements in ZLIN AIRCRAFT Inc. Company
Abstract:
Tato práce seznamuje čtenáře s pojmem procesní řízení. V teoretické části vysvětluje, co se tímto řízením rozumí, jak se dělí a kdy se zavádí. Dále práce ukazuje různé druhy dělení podnikových procesů a případné jejich zlepšení. Praktická část práce se věnuje společnosti Zlín Aircraft a. s. Práce je zaměřena na přezkou-mání požadavků zákazníka v této společnosti. Před samotným zkoumáním problematiky …more
Abstract:
This thesis acquaint reader with concept of process management. In theoretical part expla-ins what, the management in fact means, how is divided and when is being implemented. The thesis also shows different views of dividing business processes and their possible im-provements. The practical part is devoted to Zlin Aircraft company. Thesis is focused on reviewing customer requierements in this company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Accessible from:: 14. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Beneš, Jakub. Analýza procesu přezkoumání požadavků zákazníka ve společnosti ZLIN AIRCRAFT a.s. . Uherské Hradiště, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe