Bc. Radoslav Paulíny

Bakalářská práce

Vnímanie služieb finančnej inštitúcie klientmi

How the lints of the Financial Institution Perceive the Services
Abstract:
Bachelor thesis is focused on customer perception and satisfaction with the services selected financial institution. In bachelor thesis we mainly measured customer satisfaction with e-banking services. Specifically, we fixate on Slovenska sporitelna Bank customers and their satisfaction with internet banking from this financial institution. The aim of this thesis is the marketing analysis of the current …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním a spokojnosťou zákazníka so službami vybranej finančnej inštitúcie. V našej bakalárskej práci sme merali hlavne spokojnosť zákazníkov so službou elektronického bankovníctva. Konkrétne sme sa zamerali na zistenie spokojnosti zákazníkov Slovenskej sporiteľne s internetbankingom tejto finančnej inštitúcie. Cieľom práce je marketingová analýza súčasného stavu vnímania …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK