Dagmar Alexandra Bernardová

Bakalářská práce

Využití PR jako základu marketingové komunikace

Use as the basis of PR for marketing communications
Anotace:
BERNARDOVÁ, Dagmar Alexandra. PR jako základ marketingové komunikace. Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2013 CELKOVÝ POČET STRAN 64 Teoretická část se zabývá především vývojem marketingu, jeho historií a osobnostmi, které ovlivnily jeho důležitost až do dnešní doby. Věnuje se také marketingovému mixu a složkám, ze kterých se skládá. Dále rozebírá pojem public relations, jeho důležitost …více
Abstract:
The theoretical part of my bachelor's thesis focuses on the evolution of marketing, its history and people who have influenced it giving it the indisputable importance it has in the modern world. In addition, this thesis discusses the marketing mix and its core components. The term Public Relations is elaborated on with the focus on its impact on the market, its means of communication, and PR agencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze