Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu – Petra VOTOČKOVÁ
Petra VOTOČKOVÁ
Diplomová práce
Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu
Marketing of a National Park as a tourist destination
Anotace:
Národní park České Švýcarsko je velmi významnou destinací cestovního ruchu usilující o zapsání na Seznam památek UNESCO. Současným problémem území je však prudší pokles návštěvnosti a krátká doba pobytu návštěvníků v národním parku z důvodu katastrofálních záplav z roku 2010. Cílem mé diplomové práce je návrh marketingové strategie Národního parku České Švýcarsko se zřetelem k cestovnímu ruchu. Marketingová …víceAbstract:
National Park Czech Switzerland is a very important destination of tourism which seeks to register on the UNESCO World Heritage List. The current issue is the slump in attendance and a short time stay of visitors in the national park because of the catastrophic floods in 2010. The objective of my thesis is the proposal of marketing strategy for the National Park Czech Switzerland with regard to tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTOČKOVÁ, Petra. \textit{Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/6deky8/.
Jak správně citovat práci
VOTOČKOVÁ, Petra. Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Percepce bezpečnosti vybrané turistické destinace a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v území
Ľubomíra Zajíčková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Role cestovních agentur v rozvoji destinace cestovního ruchu
Tereza Přibylová -
Nejvýznamnější destinace náboženského cestovního ruchu v Eurasii
Barbora Švrčková -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Bosna a Hercegovina jako turistická destinace
Michaela Kohoutková