Petr Matoušek

Diplomová práce

Multisenzorický marketing a branding

Multisensory marketing and branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem multisenzorického marketingu a brandingu, jehož podstatou je ovlivnit spotřebitelské chování skrze stimulaci co nejvíce lidských smyslů. Práce má za cíl popsat, jakým způsobem je s tímto konceptem pracováno, zmapovat výsledky realizovaných empirických studií pracujících s tímto konceptem a vytvořit systematický přehled o dosavadním výzkumu multisenzorického marketingu …více
Abstract:
This thesis deals with the concept of multisensory marketing and branding, the essence of which is to influence consumer behaviour through the stimulation of as many human senses as possible. The thesis aims to describe the principles of this concept, to explore the results of the empirical studies that work with this concept and to create a systematic review of the research of multisensory marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75582