Multisenzorický marketing a branding – Petr Matoušek
Petr Matoušek
Diplomová práce
Multisenzorický marketing a branding
Multisensory marketing and branding
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konceptem multisenzorického marketingu a brandingu, jehož podstatou je ovlivnit spotřebitelské chování skrze stimulaci co nejvíce lidských smyslů. Práce má za cíl popsat, jakým způsobem je s tímto konceptem pracováno, zmapovat výsledky realizovaných empirických studií pracujících s tímto konceptem a vytvořit systematický přehled o dosavadním výzkumu multisenzorického marketingu …víceAbstract:
This thesis deals with the concept of multisensory marketing and branding, the essence of which is to influence consumer behaviour through the stimulation of as many human senses as possible. The thesis aims to describe the principles of this concept, to explore the results of the empirical studies that work with this concept and to create a systematic review of the research of multisensory marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Marketing podle trendů spotřebitelského chování
Adam Šrámek