Sofya Kartukova
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů generace Z
Generation Z consumer behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování generace Z. Cílem práce je vyhodnotit postoj zástupců této generace k online a offline reklamě, udržitelným produktům a společenské odpovědnosti firem. První část práce se zaměřuje na teoretické základy týkající se chování spotřebitelů generace Z. Součástí této části jsou i definice klíčových pojmů v oblasti marketingu, maloobchodu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analyzing the consumer behavior of generation Z. The aim of the work is to evaluate the attitude of representatives of this generation to online and offline advertising, sustainable products, and corporate social responsibility. The first part of the thesis focuses on the theoretical foundations relating to the behavior of consumers of generation Z. This section also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, Ing., externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
Natálie Lesse -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva