Ludmila RYŠAVÁ

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi

New Trends in Marketing and Their Use in Practice
Anotácia:
Bakalárská práce se zabývá novými trendy v marketingu, predevším novinkami v marketingových komunikacích a jejich prínosem pro dnešní moderní marketingovou komunikaci. Soucasný stav v marketingových komunikacích je velkou mírou ovlivnen rozvojem internetu. Díky rozvoji internetu je pokrok nevyhnutelný. Nové trendy masivním zpusobem ovlivnují další možnosti marketingu, mení se zpusoby komunikace, zabehnutých …viac
Abstract:
This thesis deals with new trends in marketing, especially innovations in marketing communications and the benefits for today's modern marketing communication. Current status of marketing communications is a large degree influenced the development of the Internet. The development of the Internet, progress is inevitable. New trends massive influence other marketing possibilities, changing modes of communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zverejniť od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYŠAVÁ, Ludmila. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications