Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace – Bc. Tereza Navrátilová
Bc. Tereza Navrátilová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Evaluation of Marketing Communication in a selected company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace společnosti Moris Design, s.r.o., divize Moris Distribution, která se zabývá výhradní distribucí několika značek. Cílem práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace interní divize a v případě zjištěných nedostatků navrhnout nápravná opatření, která povedou k jeho zefektivnění. V teoretické rovině jsou, na …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication evaluation of Moris Distribution division at Moris Design, Ltd., that deals with exclusive distribution of several brands. The aim of the paper is to evaluate the current state of the internal division's marketing communication and, if any shortcomings are identified, to propose corrective measures aimed at its efficiency raising. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva