Bc. Florian Kehrer

Master's thesis

International Direct Marketing of the selected company

International Direct Marketing of the selected company
Abstract:
Přímý marketing má dlouhou tradici jako nástroj přímé komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem. Do dnešního dne je direct marketing široce používaným nástrojem ve snaze zajistit loajalitu zákazníků a především získat nové zákazníky. K tomu jsou využívány jak tradiční, tak nově vyvinuté digitální komunikační kanály. Cílem této práce je zjistit, jakou roli hraje přímý marketing jako klasická forma reklamy …more
Abstract:
Direct marketing has a long tradition as a tool for direct communication between the supplier and the customer. To this day, direct marketing is a widely used tool in the effort to secure customer loyalty and, above all, to win new customers. Both traditional and newly developed digital communication channels are used for this purpose. The aim of this work is to find out what role direct marketing …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní