Vliv reklamy potravinových výrobků na spotřebitele – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Bakalářská práce
Vliv reklamy potravinových výrobků na spotřebitele
Food Advertising Influence on the Consumer
Anotace:
První část bakalářské práce se zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele, jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. Tato práce se soustředí také na právní regulaci reklamy a etickou samoregulaci reklamy. V další části se pak práce zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti potravin. Byl proveden …víceAbstract:
The first part this bachelor thesis is focuses on the concept of advertising, its history, divisions of advertising and advertising media, and also on consumers and consumer behavior and factors which affecting buyers behavior. This thesis is also focused on legal regulation of advertising and ethical advertising self-regulation. Next part of thesis is focused on analysis of consumer behavior, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Blanka Marková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Supply Chain and Legal Regulation of its International Taxation
Marek Škultéty -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ