Bc. Barbora Matějková

Master's thesis

Návrh marketingových změn pro společnost Vůně dřeva

PROPOSAL FOR MARKETING CHANGES FOR THE COMPANY VUNEDREVA
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingových změn pro společnost Vůně dřeva s.r.o. v kontextu zvyšování povědomí o značce v odvětví zakázkové výroby. Cílem práce bylo zvýšení počtu sledujících na Facebooku a Instagramu o 50 %, a zvýšení počtu uživatelů, kteří navštíví na webu vunedreva.cz alespoň 3 stránky během jedné relace o 15 % během šesti měsíců. Tato kritéria byla vybrána jako možné …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the proposal of marketing changes for the company Vůně dřeva s.r.o. in the context of raising brand awareness in the custom manufacturing sector. The aim of the thesis was to increase the number of followers on Facebook and Instagram by 50%, and to increase the number of users who visit at least 3 pages on the vunedreva.cz website in one session by 15% in six months. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.