Návrh marketingových změn pro společnost Vůně dřeva – Bc. Barbora Matějková
Bc. Barbora Matějková
Master's thesis
Návrh marketingových změn pro společnost Vůně dřeva
PROPOSAL FOR MARKETING CHANGES FOR THE COMPANY VUNEDREVA
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingových změn pro společnost Vůně dřeva s.r.o. v kontextu zvyšování povědomí o značce v odvětví zakázkové výroby. Cílem práce bylo zvýšení počtu sledujících na Facebooku a Instagramu o 50 %, a zvýšení počtu uživatelů, kteří navštíví na webu vunedreva.cz alespoň 3 stránky během jedné relace o 15 % během šesti měsíců. Tato kritéria byla vybrána jako možné …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the proposal of marketing changes for the company Vůně dřeva s.r.o. in the context of raising brand awareness in the custom manufacturing sector. The aim of the thesis was to increase the number of followers on Facebook and Instagram by 50%, and to increase the number of users who visit at least 3 pages on the vunedreva.cz website in one session by 15% in six months. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Master programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Kristýna Polcarová -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
Zdeněk Řeháček -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
User Journey Mapping of a Given Tech Company
Tomáš Kliment -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl