Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Eliška Prágrová
Eliška Prágrová
Bakalářská práce
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Anotace:
Bakalářská práce využitím triangulace metod provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu. Analýza hodnotí postavení privátních značek prostřednictvím dotazníkového šetření, a také pomocí testu designu a chuti srovnává privátní značky společnosti Lidl se značkovými výrobky. Autorka práce prokazuje, že privátní značky jsou na podobné úrovni kvality jako značkové výrobky a hlavním důvodem …víceAbstract:
The bachelor's thesis uses triangulation of methods to analyze the perception of private labels on the Czech market. The analysis evaluates the position of private labels using a questionnaire survey and also a design and taste test to compare the Lidl's private labels with branded products. The author of the thesis proves that private labels are at a similar level of quality to branded products, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tkuqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková -
Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z
Eliška Pospíšilová -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Michaela Petráková -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová