Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Eliška Prágrová
Eliška Prágrová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Abstract:
Bakalářská práce využitím triangulace metod provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu. Analýza hodnotí postavení privátních značek prostřednictvím dotazníkového šetření, a také pomocí testu designu a chuti srovnává privátní značky společnosti Lidl se značkovými výrobky. Autorka práce prokazuje, že privátní značky jsou na podobné úrovni kvality jako značkové výrobky a hlavním důvodem …moreAbstract:
The bachelor's thesis uses triangulation of methods to analyze the perception of private labels on the Czech market. The analysis evaluates the position of private labels using a questionnaire survey and also a design and taste test to compare the Lidl's private labels with branded products. The author of the thesis proves that private labels are at a similar level of quality to branded products, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tkuqn/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: Ing. Adéla Pražáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Postavení privátních značek a vnímání kvality potravin v maloobchodním řetězci
Hana Talácková -
Vnímání nákupních aplikací maloobchodních řetězců Generací Z
Eliška Pospíšilová -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Michaela Petráková -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová