Diana Žanonyová

Bakalářská práce

Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market

Strategie Expanze event & travel agency edison s.r.o. na český trh
Anotace:
Strategie expanze Event & Travel Agency Edison na český trh Hlavním cílem expanze slovenské event & cestovní kanceláře na český trh je potenciál získání nových zákazníků a také budování jména značky. První část bude zkoumat a analyzovat potenciální silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby trhu. Další analýzou bude PESTEL. Později bude výzkum zaměřen na společnost a její potenciál. Na základě těchto …více
Abstract:
The main goal of expansion of the Slovak based event & travel agency to the Czech market is the potential of getting new customers, as well as building the brands name. The first part will examine and analyse the potential strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the market. Another analysis will be the PESTEL. Later, the research will be focused on the company and its potential. Based …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Zuzana Mazánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92510