Diana Žanonyová

Bachelor's thesis

Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market

Strategie Expanze event & travel agency edison s.r.o. na český trh
Abstract:
Strategie expanze Event & Travel Agency Edison na český trh Hlavním cílem expanze slovenské event & cestovní kanceláře na český trh je potenciál získání nových zákazníků a také budování jména značky. První část bude zkoumat a analyzovat potenciální silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby trhu. Další analýzou bude PESTEL. Později bude výzkum zaměřen na společnost a její potenciál. Na základě těchto …more
Abstract:
The main goal of expansion of the Slovak based event & travel agency to the Czech market is the potential of getting new customers, as well as building the brands name. The first part will examine and analyse the potential strengths, weaknesses, opportunities, and threats of the market. Another analysis will be the PESTEL. Later, the research will be focused on the company and its potential. Based …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Zuzana Mazánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92510