Ing. Hana Dariusová

Master's thesis

Řízení provozu call centra v Allianz pojišťovně, a. s.

Management of the call center in Allianz insurance company
Abstract:
Práce se zabývá řízením provozu call centra Allianz pojišťovny, a. s. Podává informace o významu call center na pojistném trhu. Hodnotí a popisuje současný stav řízení call centra Allianz pojišťovny a. s. a jeho fungování. Přináší návrh nového způsobu řízení, který zvýší výkonnost call centra.
Abstract:
This paper deals with the operation control of the Allianz insurance company call center. The paper provides information about the significance of call centers on the insurance market. It evaluates and describes the current control situation of the Allianz insurance company call center and its operation. It subsequently suggests a new way of control that will increase the productivity of the call center …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Alexander Chlaň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dariusová, Hana. Řízení provozu call centra v Allianz pojišťovně, a. s.. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.