Řízení provozu call centra v Allianz pojišťovně, a. s. – Ing. Hana Dariusová
Ing. Hana Dariusová
Diplomová práce
Řízení provozu call centra v Allianz pojišťovně, a. s.
Management of the call center in Allianz insurance company
Anotace:
Práce se zabývá řízením provozu call centra Allianz pojišťovny, a. s. Podává informace o významu call center na pojistném trhu. Hodnotí a popisuje současný stav řízení call centra Allianz pojišťovny a. s. a jeho fungování. Přináší návrh nového způsobu řízení, který zvýší výkonnost call centra.Abstract:
This paper deals with the operation control of the Allianz insurance company call center. The paper provides information about the significance of call centers on the insurance market. It evaluates and describes the current control situation of the Allianz insurance company call center and its operation. It subsequently suggests a new way of control that will increase the productivity of the call center …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alexander Chlaň, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dariusová, Hana. Řízení provozu call centra v Allianz pojišťovně, a. s.. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.