Analýza prodeje Volkswagen v Auto Jarov – Jiří Pavel
Jiří Pavel
Bakalářská práce
Analýza prodeje Volkswagen v Auto Jarov
Analysis of Volkswagen sales in Auto Jarov
Anotace:
Tématem práce analýza prodeje Volkswagen v Auto Jarov se zaměřením na spokojenost zákazníka a zlepšení prodeje nových osobních vozů VW. Práce obsahuje teoretickou část zaměřenou na pojmy marketingu. Autor se zaměřil na společnost Auto Jarov, s.r.o. a využil zkušenosti ze své odborné praxe ve společnosti. Analýzu autor vyhodnotil na základě provedených a vyhodnocených dotazníků se zákazníky a prodejci …víceAbstract:
The theme of this theses is the analysis of Volkswagen sales in Auto Jarov, focusing on customer satisfaction and improvement of new passenger car sales. The work consists of theoretical part focused on the concepts of marketing and practical part, where author focusses on company Auto Jarov, s.r.o., taking advantage of his own experience from the company. Base for the practical analysis are interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia
Název
Vložil
Vloženo
Práva