Bc. Petra Horalíková

Diplomová práce

El teatro como estrategia didáctica en el aula de ELE: Una propuesta de actividades para los estudiantes de bachillerato

Theatre as a didactic strategy in lessons of Spanish as a foreign language: A proposal of activities for students who take a school-leaving exam
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to expose the use of theatre and dramatic elements in the class of Spanish as a foreign language. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The main concept of the theoretical part is the connection of theatre with foreign language teaching. Terms such as theatre, dramatization, improvisation or role-playing are clarified there. In the practical …více
Abstract:
Cílem této diplomové práce je představit využití prvků divadla a dramatizace v hodině španělštiny jako cizího jazyka. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je stěžejní koncept divadla a jeho propojení s cizojazyčnou výukou. Jsou zde objasněny termíny jako divadlo, dramatizace, improvizace či role-playing. V praktické části jsou navrženy konkrétní aktivity, které …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta