Martina SASÍNKOVÁ
Master's thesis
Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, …moreAbstract:
This graduation theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. This part describe elements of brand and individual steps of brand building. In the second part were performed analysis conducted to determine the current state of brand of comany Templářské sklepy Čejkovice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
11550
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SASÍNKOVÁ, Martina. Brand building Templářské sklepy Čejkovice. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Nicole Grendzioková -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Zuzana Černá -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ