Adéla KŘEMENÁKOVÁ

Bakalářská práce

Člověk jako konzument reality show

Man as a consumer reality show
Anotace:
Práce se zabývá aktivním pojetím publika v masových médiích. Publikum je v této práci zastoupeno diváky reality show. Teoretický oddíl se věnuje charakteristice aktivního publika, dále popisu pořadu reality show a prezentuje teorii užívání a uspokojení. Tato teorie je pro tuto práci stěžejní, protože předpokládá aktivitu publika, které si vybírá z mediálních obsahů pro uspokojení svých individuálních …více
Abstract:
The work deals with the active concept of audience in mass media. Audience is represented by viewers of reality show in this thesis. Theoretical section describes characteristic of the active audience, description of reality show and shows uses and gratifications theory. This theory is main for this work, because it assumes the activity of audience, that chooses the media content for satisfaction of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘEMENÁKOVÁ, Adéla. Člověk jako konzument reality show. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie