Vliv vybraných fundamentálních ukazatelů na tržní ocenění společnosti – Bc. Branislav Majorský
Bc. Branislav Majorský
Diplomová práce
Vliv vybraných fundamentálních ukazatelů na tržní ocenění společnosti
Impact of selected fundamental indicators on the market value of a company
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a research of selected fundamental indicators and their impact on the market value of a company. The first part is dedicated to brief introduction of theoretical aspects of the covered topic and methodology used in this thesis. Following chapters are devoted to introduction of selected fundamental indicators and empirical tests of their past performance. In the …víceAbstract:
Předmětem této práce je testování vybraných fundamentálních indikátorů a jejich vliv na tržní ocenění společnosti. V první části je shrnut úvod do problematiky výzkumu kvantitativních ukazovatelů a metodologické postupy využité v této práci. Další kapitoly jsou věnovány představení vybraných fundamentálních indikátorů a empirických testů jejich historické výkonnosti na evropských trzích. V závěru práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6rg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Dagmar Linnertová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Kajurová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie měnového páru BTC/USD
Tomáš Mrvík -
Fundamentální obchodní strategie
Branislav Majorský -
Návrh obchodní strategie na devizovém trhu pro vybraný podnikatelský subjekt
Miroslav Dlouhý -
Analýza vybrané obchodní strategie na komoditním trhu
Jan Borcovan -
Testování obchodní strategie na devizovém trhu
Michal Hurdálek -
Návrh obchodní strategie na forexovém trhu
Adam Lefant -
Projekt tvorby obchodní strategie pro intradenní obchodování na měnovém trhu FOREX
Hana Koplová -
Implementace algoritmické obchodní strategie
Lukáš Kubálek