Martina Veselková

Diplomová práce

Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries

Etika v reklamě. Srovnání České republiky se zahraničím
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zabývala problematikou chápání etiky v reklamě v různých zemích. Popisuji zde především vliv kultury na etické hodnoty v zemi, které je nutno respektovat při volbě reklamního apelu zvláště v mezinárodní reklamě. K identifikaci etických hodnot ve sledovaných zemích jsem využila místní právní a samoregulační reklamní regulace. Dále popisuji konkrétní reklamní kampaně, které …více
Abstract:
This thesis deals with the ethics approaches in advertising in different countries. First of all I describe the culture influence to the ethical values in the countries which need to be respected in the advertising appeal selection especially in the international advertising. In order to identify the concrete ethical values and attitudes in particular countries, the legal regulations and self-regulatiuons …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23801