Veronika VACULÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza konkurence značky ECG

Competition analysis of brand ECG.
Anotace:
Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních …více
Abstract:
Competition occurs in every industry. This thesis deals with the monitoring of competition in the electronics field. Bachelor thesis is divided into two parts, namely theoretical and analytical part. In the theoretical lessons learned are drawn from professional literature. It deals with concepts such as the marketing environment, competition, marketing mix, SWOT analysis and Porter analysis of five …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13501

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedoucí: MgA. Václav Skácel

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACULÍKOVÁ, Veronika. Analýza konkurence značky ECG. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.