Stav pravopisných dovedností žáků v 5. ročníku ZŠ – Mgr. Markéta HOFMANNOVÁ
Mgr. Markéta HOFMANNOVÁ
Bakalářská práce
Stav pravopisných dovedností žáků v 5. ročníku ZŠ
Czech grammar in the fifth class at the primary school -exploring and description
Anotace:
Popis a analýza pravopisu-obecné zásady, výzkum stavu u žáků a možnosti pomoci.Abstract:
Czech grammar in the fifth class at the primary school-exploring and description.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMANNOVÁ, Markéta. Stav pravopisných dovedností žáků v 5. ročníku ZŠ. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / DVPP - Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Znalost pravopisu i/y u žáků vybrané základní školy
Nikol PEŘINOVÁ -
Úroveň pravopisu u žáků s vývojovou dysfázií na 1. stupni základní školy
Gabriela URCOVÁ -
Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku
Veronika TOBOLOVÁ -
Znalost českého pravopisu u žáků 2. stupně ZŠ
Barbora KŘEHLÍKOVÁ -
Znalost českého pravopisu u žáků na školách s polským vyučovacím jazykem
Veronika ZEMANOVÁ -
Znalosti interpunkčního pravopisu u žáků 2. stupně ZŠ
Lucie ŠTRUBÍNSKÁ -
Znalosti interpunkčního pravopisu u žáků 2. stupně ZŠ
Lucie ŠTRUBÍNSKÁ -
Vliv výukového softwaru s dichotomickým typem úloh na výuku českého pravopisu na základní škole
Martina Skalková