Bc. Zuzana Hlávková

Master's thesis

Návrh komunikační strategie ve vybrané firmě

Draft of communication strategy in a given company
Abstract:
Diplomová práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie ve vybrané firmě. Jejím hlavním cílem je provést analýzu obchodních jednání ve vybrané firmě, navrhnout řešení ke zlepšení, přispět tak k zefektivnění osobní komunikace obchodníků při jednáních a zvýšit tím jejich schopnosti uzavřít obchod, což vede k dosažení vyššího zisku firmy.
Abstract:
The thesis should serve as a basis for designing a communication strategy in a selected firm. The main aim of this thesis is to analyze the trade negotiations, to propose solutions for improvement and to increase their ability to make dealings, leading to a higher company profits.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: doc. PhDr. Věra Linhartová, CSc.
  • Reader: Mgr. Antonín Schneider

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting