Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz – Kamila Riegerová
Kamila Riegerová
Bachelor's thesis
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6620
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2008
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Antonín Pavlíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč