Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz – Kamila Riegerová
Kamila Riegerová
Bakalářská práce
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Antonín Pavlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč