Jakub Míšek

Bachelor's thesis

Analýza hudební řeči domorodých obyvatel Šalamounových ostrovů

Analysis of polyphony of indigenous people of Solomon Islands

Abstract:
MÍŠEK, Jakub: Analýza hudební řeči domorodých obyvatel Šalamounovýchostrovů. [Bakalářská práce]. Akademie múzických umění v Praze. Hudebnía taneční fakulta; Katedra teorie a dějin hudby. Vedoucí práce : prof.Vladimír Tichý, CSc. Stupeň odborné kvalifikace: Bakalář hudební teorie.Praha : HAMU, 2011. 70 s.Tato práce se zabývá analýzou hudby domorodých obyvatelŠalamounových ostrovů, která je charakteristická …more
Abstract:
MÍŠEK, Jakub: Analysis of Polyphony of Indigenous People of SolomonIslands. [Bachelor?s thesis]. Academy of Performing Arts in Prague. MusicFaculty; Department of Music Theory and Music History. Thesis advisor :prof. Vladimír Tichý, CSc. Degree: Bachelor of Music Theory. Prague :HAMU, 2011. Pp. 70.The thesis provides an analytic view of the music of indigenous people ofSolomon Islands which is distinguished …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2011
  • Supervisor: Vladimír Tichý
  • Reader: Vlastislav Matoušek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Hudební a taneční fakulta AMU

Bachelor programme / field:
Hudební umění / Hudební teorie

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.