Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu – Bc. Lucie VARGOVÁ
Bc. Lucie VARGOVÁ
Master's thesis
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Modern Marketing Communication of selected Town in the Field of Tourism
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci …moreAbstract:
The main objective of this thesis was to identify and evaluate marketing communication tools of the Czech Budweis destination, and to subsequently propose changes leading to their improvement. One part of the thesis was a mixed methods research, which was used for combination of advantages of both approaches - the qualitative as well as the quantitative one. The qualitative research was focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VARGOVÁ, Lucie. \textit{Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6fjitm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VARGOVÁ, Lucie. Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights