Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu – Bc. Lucie VARGOVÁ
Bc. Lucie VARGOVÁ
Master's thesis
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Modern Marketing Communication of selected Town in the Field of Tourism
Anotácia:
Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci …viacAbstract:
The main objective of this thesis was to identify and evaluate marketing communication tools of the Czech Budweis destination, and to subsequently propose changes leading to their improvement. One part of the thesis was a mixed methods research, which was used for combination of advantages of both approaches - the qualitative as well as the quantitative one. The qualitative research was focused on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARGOVÁ, Lucie. \textit{Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6fjitm/.
Jak správně citovat práci
VARGOVÁ, Lucie. Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda
Názov
Vložil
Vložené
Práva