Hana Dropová

Bakalářská práce

Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy

Analysis of service quality management within the selected business
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení řízení služeb a jejich kvality ve vybrané kavárně v Příbrami, založeném na průzkumu spokojenosti zákazníků. Z analýzy výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci obecně přijímají stávající koncept kavárny, zejména pak sortiment nabízených výrobků. Naopak relativně velká skupina zákazníků má výhrady k cenám, organizaci a kapacitě interiéru či …více
Abstract:
The bachelor thesis, based on customer satisfaction survey, focuses on assessment of management services and their quality provided in a selected cafe workshop in town of Příbram. Results analysis of the customer satisfaction survey showed that customers generally accept current concept of cafe workshop, mainly assortment of offered products. On the contrary, relatively huge number of customers have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.