Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy – Hana Dropová
Hana Dropová
Bakalářská práce
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Analysis of service quality management within the selected business
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení řízení služeb a jejich kvality ve vybrané kavárně v Příbrami, založeném na průzkumu spokojenosti zákazníků. Z analýzy výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci obecně přijímají stávající koncept kavárny, zejména pak sortiment nabízených výrobků. Naopak relativně velká skupina zákazníků má výhrady k cenám, organizaci a kapacitě interiéru či …víceAbstract:
The bachelor thesis, based on customer satisfaction survey, focuses on assessment of management services and their quality provided in a selected cafe workshop in town of Příbram. Results analysis of the customer satisfaction survey showed that customers generally accept current concept of cafe workshop, mainly assortment of offered products. On the contrary, relatively huge number of customers have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fjcgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Optimization of Time Efficiency, Quality and Sustainability in the Supply Chain
Wiam Oubaik -
Optimalizace motivačního systému společnosti Quality Brands, s.r.o.
Michaela Teinerová -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Návrh na zlepšení v rámci integrovaného manažerského systému ve vybrané organizaci
Michal Dydek -
Analysis of HRM in Practice - A case study of NhatNguyen Café Bistro in Vietnam.
Le Minh Nhat Pham -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník