Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace – Adéla Jelínková
Adéla Jelínková
Master's thesis
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Online Communication Analysis of the Czech Centres and Proposal for a New Online Communication Strategy
Abstract:
Diplomová práce na téma Analýza online komunikace Českých center a návrh její nové strategie v teoretické části představuje specifika marketingu a komunikace na internetu, nejčastěji využívané kanály a trendy jejich užití. Popisuje rovněž vybrané aspekty kulturní diplomacie a objasňuje činnost a poslání Českých center, příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí. Praktická část zahrnuje analýzu …moreAbstract:
The diploma thesis aims to analyze the online communication of the Czech Centres and propose a new strategy of its online communications. The theoretical part is focused on the usage of different internet marketing techniques, popular online communication channels and new trends in this field. Principles of cultural diplomacy are explained briefly to reveal the background and the mission of the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39589
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2014
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza online komunikace Českých center a~návrh nové strategie online komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6fnpm2/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Kulturní diplomacie mezi Českou republikou a Španělským královstvím. Případová studie modelu české kulturní diplomacie ve Španělsku.
Lucie Staveníková -
Překlad jako nástroj kulturní diplomacie
Iryna Zabiiaka -
Kulturní diplomacie: Česko-japonská kulturní diplomacie v případové studii na Malé divadlo kjógenu
Petra Hübnerová -
Slovenský institut jako nástroj kulturní diplomacie
Adam Harton -
Postavení scénických umění ve vývoji kulturní diplomacie a mezinárodních kulturních vztahů České republiky
Magdaléna Lišková -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman