Jan Hrubeš
Bakalářská práce
Product placement na YouTube
The Product Placement On YouTube
Anotace:
Tématem práce je studium product placementu ve videoukázkách youtuberů z internetového portálu Google YouTube. Cílem práce je posouzení vlivu product placementu na vzorek populace. Metodika práce je založena na zpracování a vyhodnocení anonymního dotazníku spojeného se skupinou 7 videoukázek obsahujících product placement. Výsledky jsou založeny na odpovědích skupiny 204 respondentů s převahou žen …víceAbstract:
Topic of the study is product placement in videos of youtubers from internet portal of Google YouTube. The aim relates to the impact of product placement on population sample. Methodology is based on analysis of an anonymous questionnaire linked with 7 videos containing product placement.Answers from 204 respondents form results of the study. Majority were women and people aged 20-29 years with A-levels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Účetní a daňové aspekty reklamy, reprezentace, darů a sponzorství
Kateřina HORÁLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 6fs9xh 6fs9xh/3
15. 3. 2018