Bc. Filip Mack
Master's thesis
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Retro brands and their consumer perception
Abstract:
Zatímco záhy po revoluci na český trh vstoupil nespočet zahraničních firem, které se rozhodly zákazníky oslovit svými produkty, dnes, o více jak třicet let později, se o pozornost hlásí značky, které byly součástí někdejšího československého trhu. A některé si opětovně dokázaly vydobýt pozornost – samozřejmě po náležitém přizpůsobení se tržnímu prostředí – a také pevnou pozici ve středu zákaznického …moreAbstract:
The diploma thesis focused on perception of popularity of socialist/retro brands. Its aim was to find out how customers evaluate their upswing in Czechia (a closer look was focused on the brand “Botas”). In order to reach the defined goal – and to answer research questions – a descriptive mixed-method case study was chosen. In its first part, Czech retro brands were briefly introduced; the second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights