Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta – Jakub Kohák
Jakub Kohák
Master's thesis
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Advertising Company and its Role in Advertising Campaign Production
Abstract:
Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agenturAbstract:
Graduation thesis serves as a presentation of the whole problematics of development advertising campaigns and of the world of advertising companies itself.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2004
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/3912
Thesis defence
- Date of defence: 9. 10. 2006
- Supervisor: Pavel Maurer
- Reader: Ivan Tomek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHÁK, Jakub. \textit{Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta AMU. 2004. Available from: https://theses.cz/id/6fyv5m/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.