Jakub Kohák

Master's thesis

Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta

Advertising Company and its Role in Advertising Campaign Production

Abstract:
Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agentur
Abstract:
Graduation thesis serves as a presentation of the whole problematics of development advertising campaigns and of the world of advertising companies itself.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2004

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 10. 2006
  • Supervisor: Pavel Maurer
  • Reader: Ivan Tomek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Master programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.