Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta – Jakub Kohák
Jakub Kohák
Master's thesis
Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta
Advertising Company and its Role in Advertising Campaign Production
Anotácia:
Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agenturAbstract:
Graduation thesis serves as a presentation of the whole problematics of development advertising campaigns and of the world of advertising companies itself.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2004
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/3912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 10. 2006
- Vedúci: Pavel Maurer
- Oponent: Ivan Tomek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.