Jakub Kohák

Diplomová práce

Reklamní agentura a její úloha při tvorbě reklamní kampaně pro klienta

Advertising Company and its Role in Advertising Campaign Production

Anotace:
Práce slouží jako představení celé problematiky tvorby reklamních kampaní a světa reklamích agentur
Abstract:
Graduation thesis serves as a presentation of the whole problematics of development advertising campaigns and of the world of advertising companies itself.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2004

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 10. 2006
  • Vedoucí: Pavel Maurer
  • Oponent: Ivan Tomek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.