Bc. Aneta Machková

Diplomová práce

Vergleichende Analyse der deutschen und tschechischen Werbetexte

A Comparative Analysis of the German and Czech Advertising Texts
Abstract:
This dissertation compares German and Czech advertising texts. On the basis of the comparative stylistic analysis of the seven advertising for the different products have been found out the differences between the German and Czech advertising texts. At the beginningof this dissertation are explained the important terms, for example media, advertisement, advertising objectives, advertising strategy …více
Abstract:
Tato magisterská diplomová práce srovnává německé a české reklamní texty. Na základě srovnávací stylistické analýzy sedmi reklam na různé produkty jsou zjištěny rozdíly mezi německými a českými reklamními texty. Na začátku práce jsou vysvětleny důležité pojmy, např. masmédia, reklama, cíle reklamy, reklamní strategie, jazyk v reklamě.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta