Vergleichende Analyse der deutschen und tschechischen Werbetexte – Bc. Aneta Machková
Bc. Aneta Machková
Diplomová práce
Vergleichende Analyse der deutschen und tschechischen Werbetexte
A Comparative Analysis of the German and Czech Advertising Texts
Abstract:
This dissertation compares German and Czech advertising texts. On the basis of the comparative stylistic analysis of the seven advertising for the different products have been found out the differences between the German and Czech advertising texts. At the beginningof this dissertation are explained the important terms, for example media, advertisement, advertising objectives, advertising strategy …víceAbstract:
Tato magisterská diplomová práce srovnává německé a české reklamní texty. Na základě srovnávací stylistické analýzy sedmi reklam na různé produkty jsou zjištěny rozdíly mezi německými a českými reklamními texty. Na začátku práce jsou vysvětleny důležité pojmy, např. masmédia, reklama, cíle reklamy, reklamní strategie, jazyk v reklamě.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ru2hn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Laura Mikušová -
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Radomír Čamek -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích (význam sexuálních symbolů v reklamě)
Linda Dvořáková -
Subkultury v reklamě
Horn Horn -
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele v periodickém tisku
Michaela Maťáková -
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
Jana ROUBALÍKOVÁ