Lucie PETERKOVÁ
Bakalářská práce
LGBT movements in the US
LGBT tourism in Miami
LGBT movements in the US: LGBT tourism in Miami
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of LGBT movements, with an emphasis on the field of tourism. It is divided in two major parts, theoretical and empirical one. The theoretical part provides introduction of the LGBT terminology, points out the importance of gender identity, describes the main LGBT movements in the US and undertakes the area of LGBT tourism. There was conducted a field research …víceAbstract:
Bakalářská práce rozpracovává problematiku LGBT hnutí s důrazem na oblast turismu. Je rozdělena na dvě stěžejní části, a to část teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje s LGBT terminologií, vyzdvihuje důležitost genderové identity, popisuje hlavní LGBT hnutí v USA a krátce pojednává o LGBT turismu. Praktická část práce je založena na terénním výzkumu uskutečněném v Miami, které patří k …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jana Kašparová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETERKOVÁ, Lucie. LGBT movements in the US. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia
Práce na příbuzné téma
-
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek -
Analýza cestovního ruchu se zaměřením na LGBT
Josef Rudolf -
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
Dita Karlínová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Klimatický aktivismus: identita, životní styl a cíle mladých členů protestních klimatických hnutí
Štěpán BOUDA -
Zapojení v sociálním hnutí jako identitu utvářející a zmocňující zkušenost
Bronislav Farkač -
Role sociálních hnutí při vytváření identity USA
Adéla Vašínová