Hana Čmakalová
Bakalářská práce
Sexismus v reklamě
Sexism in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sexismem v reklamě. V České republice se běžně vyskytují reklamy obsahující sexismus. Takové reklamy upoutávají pozornost, ale ve většině případů samotná prezentace reklamy nemá ve skutečnosti nic společného s propagovaným výrobkem. Je tedy otázkou, zda opravdu platí obecně známé heslo v marketingu, že sex prodává "sex sells"? Jak se k této problematice v současnosti …víceAbstract:
This bachelor work deals with sexism in advertising. Ads containing sexism are commonly found in the Czech republic. This type of ads attract the attention, but in most cases the presentation itself has nothing to do with the product being promoted. A well-known marketing rule says: sex sells. Is it true? How young people deal with this issue? The aim of this work is to find out how students of Moravian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla LUDVÍKOVÁ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čmakalová, Hana. Sexismus v reklamě. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Emoční marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova
Název
Vložil
Vloženo
Práva