Hana Čmakalová
Bachelor's thesis
Sexismus v reklamě
Sexism in Advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sexismem v reklamě. V České republice se běžně vyskytují reklamy obsahující sexismus. Takové reklamy upoutávají pozornost, ale ve většině případů samotná prezentace reklamy nemá ve skutečnosti nic společného s propagovaným výrobkem. Je tedy otázkou, zda opravdu platí obecně známé heslo v marketingu, že sex prodává "sex sells"? Jak se k této problematice v současnosti …moreAbstract:
This bachelor work deals with sexism in advertising. Ads containing sexism are commonly found in the Czech republic. This type of ads attract the attention, but in most cases the presentation itself has nothing to do with the product being promoted. A well-known marketing rule says: sex sells. Is it true? How young people deal with this issue? The aim of this work is to find out how students of Moravian …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla LUDVÍKOVÁ, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čmakalová, Hana. Sexismus v reklamě. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Company Economics and Management
Theses on a related topic
-
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
Veronika Schwarzová -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Emoční marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights