Analýza marketingového mixu - případová studie – Zdeněk Kuneš
Zdeněk Kuneš
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu - případová studie
Analysis of the Marketing Mix - Case Study
Anotácia:
KUNEŠ, Zdeněk. Analýza marketingového mixu – případová studie. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2017. Celkový počet stran 88. Předmětem bakalářské práce je analýza marketingového mixu čtyřhvězdičkového boutique hotelu Friday v centru Prahy. Hotel nabízí ubytování především zahraničním zákazníkům v moderně vybavených a stále inovovaných pokojích a poskytuje další služby. Bakalářská práce …viacAbstract:
KUNEŠ, Zdeněk. Analysis of the Marketing Mix – Case Study. [Bachelor´s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2017. Pages 88. The subject of this bachelor´s dissertation is the analysis of the marketing mix of a four-star boutique hotel Friday in the centre of Prague. The hotel offers accommodation and services especially to foreign clients in its modern furnished and constantly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14180/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNEŠ, Zdeněk. \textit{Analýza marketingového mixu - případová studie}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6g1inn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix společnosti
Michal Slepánek -
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Hybšová -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng